قالیشویی غرب مشهد قالیشویی غرب مشهد .

قالیشویی غرب مشهد

پاک کردن لکه ادرار حیوانات خانگی از روی فرش

در این روزها نگهداری از حیوانات خانگی در منزل و خانه های کوچک آپارتمانی بسیار مرسوم شده است اما مراقبت و نگهداری این حیوانات بازیگوش درد سر های خاص خودش را دارد. در میان حیوانات خانگی گربه و سگ باهوش هستند و میتوان محل غذاخوردن و دستشویی را برایشان مشخص کرد اما گاهی بازیگوشی آن ها گل میکند و برای صاحب خود کار درست میکند!!!

 

 


با لکه ادرار حیوانات بر روی فرش چه کنیم ؟

 

شما سرپرستی این حیوانات دوست داشتنی را بر عهده گرفته اید پس محبوس کردن آن ها در مکانی مشخص برای جلوگیری از کثیف شدن منزل کاری ناپسند است چرا که آن ها به فضای حداقلی آپارتمان برای شیطنت و بازیگوشی احتیاج دارند . جلوگیری از بروز چنین اتفاق هایی تقریبا ناممکن است پس زمانی که فرش ما بر اثر ادرار حیوانات لکه دار و کثیف میشود میتوانید بی درنگ با قالیشویی غرب مشهد تماس بگیرید و فرش خود را به ما بسپارید و فرشی تمیز و بدون لکه و بوی نامطبوع تحویل بگیرید.

گاهی در حال انجام تشریفات برگزاری جشن و مراسمی دوستانه هستید و میخواهید منزل تمیز تر از همیشه باشد اما با یک شیطنت این حیوانات دوست داشتنی ممکن است همه چیز خراب شود ! باید بگوییم در این لحظه باید خونسرد باشد و اگر آب دستتان است زمین بگذارید و سرعت عمل خود را برای از بین بردن لکه بالا ببرید.

 

 

 

نحوه پاک کردن لکه ادرار حیوانات خانگی
 

لکه های تازه نمایان شده بسیار زود تر پاک میشوند و ردی از آن ها باقی نمیماند پس هرچه سرعت شما بیشتر باشد کارتان آسانتر میشود و این به نفع خودتان است .

 

 

 

با دستمالی تمیز خیسی لکه را بگیرید نهایت تلاش خود را برای خشک کردن ادرار از روی فرش به کار ببرید.
بر روی محل لکه مقداری آب اکسیژنه بریزید و صبور باشید تا خشک شود .
مایع ظرف شویی و شامپو فرش را باهم مخلوط کرده و بر روی لکه بریزید و با یک دستمال و یا حوله محل را محکم بکشید تا ردی از لکه برجا نماند.

 

حال دیگر فرش شما از هرگونه لکه پاکسازی شده است اما بوی بد ادرار هم چنان پابرجاست !!! با ما همراه شوید تا ترفند بوزدایی را هم توضیح دهیم .

 

 

 

رفع بوی بد ادرار از روی فرش
 

ادرار اسیدی بنام اسید اوریک دارد که تنها راه حل رفع بوی بدش مواد شوینده آنزیم دار است شامپو فرش هایی که در عصر حاضر تولید و روانه بازار میشوند دارای آنزیم هستند که بوی بد را از بین میبرند.

برای رفع بوی نامطبوع ادرار از روی فرش میتوان از ترکیب جوش شیرین با سرکه استفاده کرد اما به شر طی که لکه تازه باشد و از ایجاد لکه مدت زمانی طولانی نگذشته باشد . در غیر این صورت باید از مواد آنزیم دار استفاده شود .

 


نحوه رفع بو به این ترتیب است:

 


پس از آن که لکه را از روی فرش پاک کردید مقداری جوش شیرین را برروی محل بریزید و چند دقیقه منتظر بمانید پس از آن کمی سرکه را روی جوش شیرین ها بریزید و باز هم منتظر بمانید تا ترکیب سرکه و جوش شیرین تأثیر خود را بگذارد پس از مدتی که گذشت با یک دستمان نخی تمیز محل را پاکسازی کنید.

ما ادعا نمیکنیم که بهترین قالیشویی در مشهد هستیم ، اما میتوانیم ادعا کنیم که ارائه دهنده خدمات متمایز قالیشویی در مشهد هستیم .

 

 

 


برچسب: قالیشویی در مشهد/بهترین قالیشویی در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۰۵:۳۶ توسط:قالیشویی موضوع: نظرات (0)