قالیشویی غرب مشهد قالیشویی غرب مشهد .

قالیشویی غرب مشهد

درباره قالیشویی غرب مشهد

قالیشویی غرب مشهد دارای بهترین ماشین آلات و با کیفیت ترین دستگاه ها است تا بتواند لغب بهترین قالیشویی در مشهد را از شهروندان مشهد مقدس کسب نماید. قالیشویی غرب مشهد با تجربه بیش از چندین سال فعالیت و با بهترین متخصصین مجرب توانسته است نام نیکی را از خود بجای بگذارد. این مجموعه توانسته است خدمات متمایزی را در زمینه هایی مانند شستشوی قالی و انواع فرش، خشکشویی انواع مبلمان و خوشخواب و موکت و همچنین زمینه های دیگری مانند رفوگری انجام دهد.

از جمله مواردی که قالیشویی غرب مشهد به آن توجه نموده است پرورش نیروهای انسانی است. این مجموعه برای نیروهای انسانی خود مدرن ترین روش های آموزشی شستشو، لک بری و رفوگری را ارائه میدهد. تا بتواند لغب بهترین قالیشویی در مشهد/قالیشویی خوب در مشهد را بخود اختصاص دهد. از جمله مباحث آموزشی که میتوان به آن اشاره کرد احترام به مشتری است. و این امر یکی از مهم ترین اصول اساسی سازمان توجه به مشتریان میباشد.

قالیشویی غرب مشهد ، با بهره‌برداری از تکنیک‌های شستشو و خشک کردن فرش‌های ماشینی به وسیله ماشین‌آلات پیشرفته و به روز، بدون ایجاد کوچکترین مشکل در تار و پود، شیرازه بندی و آرایش ریشه‌های آن‌ها،بدون شکستگی و چین و چروک آماده ارائه خدمات به مشتریان میباشد. فرآیند شست و شو فرش‌های ماشینی در ابتدا با آشنایی و در نظر گرفتن ساختار، ویژگی‌های ظاهری و طرح و نقش فرش مورد نظر شروع خواهد شد و در نهایت با ضمانت سلامت کامل فرش و پاکیزگی آن به پایان خواهد رسید. 

با توجه به موقعیت مکانی قالیشویی غرب مشهد دسترسی به آن به راحتی انجام می گیرد. شما می توانید با خیالی آسوده نسبت به کیفیت شست و شو، تجهیزات و مواد مصرفی، فرشهای ماشینیشان را در کمترین زمان ممکن با بالاترین کیفیت بدون کوچکترین نقص و مشکل در اجزای ساختاری فرش، تحویل بگیرد. شستشو بصورت ۱۰۰% اسلامی و با رعایت کامل اصول بهداشتی با استفاده از دستگاههای تمام اتوماتیک انجام می گیرد.

تعداد مجموعه های قالیشویی در مشهد بسیار زیاد است ولی اینکه کدام مجموعه بتواند لغب مجهزترین قالیشویی در مشهد را به خود اختصاص دهد بسیار سخت و زمان بر است. مجموعه قالیشویی غرب مشهد توانسته است تا به امروز کلیه استاندارد های فنی، منابع انسانی و مشتری مداری را رعایت کند. امید است تا بتواند جایگاه بهترین قالیشویی در مشهد را کسب نماید.

قالیشویی غرب مشهد با بهره گیری از ناوگان باری قوی توانسته است تمام سطح شهر مشهد مقدس را تحت پوشش سرویس دهی خود قرار دهد و با زمان بندی مناسب تمام سطح شهر مشهد را سرویس دهی کند

 


برچسب: قالیشویی در مشهد/بهترین قالیشویی در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۰۸:۲۵ توسط:قالیشویی موضوع: نظرات (0)

تخفیفات قالیشویی غرب مشهد

قالی شویی غرب برای تمام افراد تخفیفات ویژه دارد. در زیر چند مورد از این تخفیفات را برای شما عنوان می کنیم.
 
تخفیفات ویژه بهترین قالیشویی در مشهد:

 

20% تخفیف: هشتم هر ماه(کسب اطلاعات بیشتر در مورد 20% تخفیف بهترین قالیشویی در مشهد کلیک کنید.)

 

10% تخفیف: برای ثبت سفارش آنلاین و پیامکی(کسب اطلاعات بیشتر در مورد سفارش آنلاین قالیشویی در

مشهد کلیک کنید.)

 

15% تخفیف:برای تمام کارکنان ارگان های دولتی(کسب اطلاعات بیشتر این تخفیف قالیشویی خوب در مشهد

کلیک کنید.)

 

10% تخفیف:هدیه روز تولد شما(کسب اطلاعات بیشتر این تخفیف قالیشویی عالی در مشهد کلیک کنید.)

 

تخفیفات فرش با فرش و پتو قالیچه رایگان:(کسب اطلاعات بیشتر از این تخفیف قالیشویی کلیک کنید)

 

تخفیف ویژه برای مساجد حسینیه ها و هتل ها

(جهت کسب اطلاعات بیشتر تخفیف این بخش این قالیشویی کلیک کنید.)


برچسب: قالیشویی در مشهد/بهترین قالیشویی در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۰۲:۴۰ توسط:قالیشویی موضوع: نظرات (0)

نکات مهم در مورد شستشوی قالی دستبافت در منزل و قالیشویی

یکی از وسایل مهم منزل که باعث زیبایی هر چه بیش تر منزل شما میباشد، قالی دستبافت است. به همین علت باید در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید.برای حفظ این زیبایی باید اصولی را رعایت فرمایید که در این مقاله  سعی داریم به نحوه شستشوی قالی دستبافت بپردازیم.

شستشوی قالی دستبافت نکات کم ولی اساسی را دارد که با رعایت این نکات زیبایی قالی بصورت همیشگی حفظ میشود. و شما میتوانید ارزش اولیه قالی دست بافت خود را بصورت دائم حفظ نمایید. اما در صورت اینکه نکات لازم را رعایت نفرمایید ممکن است به تار و پود و ظاهر زیبای آن آسیب جدی وارد نمایید.

نکات مهم شستشوی قالی دستبافت در منزل
نکته بسیار مهم برای شستشوی قالی دستبافت و همچنین ماشینی این است که نباید در هنگام شستشوی فرش رنگ دهد، برای تشخیص این موضوع بهتر است که شما یک دستمال سفید روی فرش پهن نمایید تا متوجه این موضوع شوید. شستشوی فرش نکات مهمی دارد که باید تلاش کنید و آن ها را رعایت فرمایید. شستشو نباید بطور سالیانه صورت گیرد. باید فاصله زمانی برای هر شستشوی چند سال بگذرد. بدلیل اینکه در منزل شما از ابزار مکانیکی خاصی برای خشک کردن استفاده نمیکنید بهتر است این فرآیند را در تابستان که هوا گرم و آفتاب (بصورت غیر مستقیم) مناسبی دارد انجام دهید. در ادامه به ذکر چند نکته میپردازیم:

سطح زمین بصورت شیبدار و هموار باشد. (موزاییک یا سیمانی)
فشار آب بصورت معمولی، خروجی آب مانند دوش و دمای آب بصورت ولرم (حدود 20 درجه سانتیگراد) باشد.
مواد شوینده نباید بصورت اسیدی یا قلیایی باشند. ( بطور مثال پودر دستی را ابتدا در آب حل نمایید و شامپوی فرش)
قبل از شستشوی فرش دستبافت آن را خیس نکنید، اینکار باعث میشود قسمت های کم رنگ فرش رنگ بگیرند.
به هیچ عنوان پس از شستشوی فرش آن را لوله نکنید.
آب های موجود برروی فرش شسته شده را توسط پارو خارج کرده و با کمک حوله یا پارچه نخی آب را از آن خارج کنید و بگذارید به همان حالت به مدت 3 ساعت بماند تا رنگ قسمت های رنگی به جاهای دیگر انتقال داده نشود.
پس از گذشت 3 ساعت فرش را برای خشک کردن به پشت بندازید و در معرض هوای آزاد و نور غیر مستقیم خورشید قرار دهید.
پس از خشک شدن فرش، با کمک برس نرم به سمت خواب قالی آن را برس بزنید.
 

نحوه استفاده از شامپو برای شستشوی فرش
حتما به این نکته توجه فرمایید که شامپو های استاندارد در کلیه فروشگاه های کشور را تهیه بفرمایید، و نکات زیر را برای شستشوی فرش دستبافت استفاده کنید:

با کمک جاروبرقی گرد و غبار را از روی فرش خارج کنید.
2 فنجان شامپو فرش را در داخل یک لیتر آب ولرم بریزید و آنقدر بهم بزنید تا کف کند.
با کمک یک اسفنج بصورت کاملا آهسته کف شامپو را برروی فرش بکشید. (حتما باید کف را روی فرش بکشید در غیر این صورت فرش بصورت لوچ و چسبنده میشود.)
کار را از قسمت بالای خواب فرش شروع کنید.
در هنگام خارج کردن آب (پس از شستشوی) از سمت خواب فرش انجام شود.
با کمک یک پارچه زبر یا تور پرده برروی فرش پهن نمایید. سپس با کمک یک جاروی چوبی و یا برس فرش را در جهت خواب آن جارو بزنید.
 
نکات مهم در مورد نحوه ی شستشوی فرش دستبافت در قالیشویی
قالیشویی ها بدلیل استفاده از ماشین آلات صنعتی و تجربه کاری خیلی سریعتر و با کیفیت بیشتری نسبت به شستشوی قالی در منزل میتوانند انجام دهند و توصیه میشود که حتما این کار را به بهترین قالیشویی ها بسپارید.

در قالیشویی ها برای غبارگیری از دستگاه های مکانیزه استفاده میکنند و میزان غبارگیری و به اصطلاح تکان دادن بستگی به نوع و درجه فرش دارد. و سپس کارشناسان مجرب به تثبیت رنگ میپردازند که فرش های دستبافت که احتمال رنگ دادن قالی زیاد است، مشکلی بوجود نیاید. پس از این مرحله باید لکه برداری با رعایت بافت فرش انجام شود. شستشوی فرش با کمک دستگاه های مدرن با توجه به نوع و تراکم فرش انجام میشود و در مرحله پایانی فرش را آبگیری و خشک میکنند.

 

در این مقاله ما به بیان نکات مهم شستشوی قالی دستبافت پرداختیم. شرکت قالیشویی غرب مشهد با کمک کارشناسان مجرب خود توانسته اند نام نیکی را در بین مجموعه های قالیشویی در مشهد به جای بگذارند.


برچسب: قالیشویی در مشهد/بهترین قالیشویی در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۵۷:۱۶ توسط:قالیشویی موضوع: نظرات (0)